Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jejda, to jste mě navnadil, já taková houbařka a u nás zatím nic! Ale to, co popisujete, jsem zažila taky, je to príma pocit;-)R^

1 0
možnosti

Dnes jsme to prubli v Křivoklátských lesích a taky se psem, ale borderák hledal a pomáhal, bylo to super, jen jsem nebyl tak galantní jako vaše žena a tak měla zpočátku deficit a pak už jen depresi a pak už jsem řekl pejsanovi raději dost.;-D;-D;-D

0 0
možnosti

A to jste byl ve vlastním lese, ve státním, nebo to ukradl na cizím pozemku, osázeném lesními stromy. Kdyby tam byly jabloně, tak si tam také půjdete sebrat, co se Vám líbí?

0 0
možnosti
Foto

Přečtěte si to, díky.

1 0
možnosti

A neplete si to pán spisovatel blábolu s tím,že to platí pro rusko a přilehlé oblasti severně???

0 2
možnosti
Foto

Doporučuji číst nejen nadpisy...

3 0
možnosti
Foto

Hezký úlovek, gratuluji. Manžel našel před domem jen parádní žampion - byla z něj dobrá polévka. ;-)A představte si, že v některých zemích se prý houby sbírat nesmějí - a lidé na to prý ani nejsou na zvyklí. (Např. v Holandsku). :-/

0 0
možnosti

G94e10o48r86g20e 66H50o12l53y

16. 8. 2019 14:42

V Severni Americe se lidi boji sbirat houby, proto zde asi pred 10 lety Mr. Mann udelal celovecerni film 'Know Your Mushrooms', ktery mel seznamit tento kontinent se sbiranim hub...nevim jak byl uspesny

https://en.wikipedia.org/wiki/Know_Your_Mushrooms

0 0
možnosti

Gratuluju! Ti, co šli po vás se měli dívat, kde jsou okrojky a určitě by ještě houby našli.:-)

2 0
možnosti

Já vám to přeji, ale když vidím že někdo nasbíral sedmset hřibů a někde se s jim producíruje, tak si říkám. Jak kobylky, po těch sedm let tráva neporoste.

2 0
možnosti

;-D Co to je za blábol ? ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 48
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1872x
Když jsem jako kluk na něco nadával, babička mi říkala "Mlč, co jsi udělal pro to, aby to bylo lepší!". A měla pravdu. Tak teď radši něco dělám, i když to není dokonalé.

Seznam rubrik